Administrar

Esquerra anticapitalista, partits del règim, europees i Moviments Socials

pobler | 04 Juny, 2009 15:23 | facebook.com

Preguntes mallorquines a eurocandidatures (16): Catalina Llobera


Un altre membre d'ATTAC-Mallorca, en aquest cas Catalina Llobera, es va fer present dia 14 de maig de 2009 a la Sala de Premsa del Consell de Mallorca on l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca havia convocat les eurocandidatures mallorquines que es presenten a les eleccions dia 7 de juny.

També va intervenir en el torn de preguntes que tenien a veure amb els Transports, dins el context de la reivindicació i defensa dels serveis públics a la Unió Europa:

  • Què en pensau, d’ampliar la xarxa d’autobusos públics, en comptes de crear una xarxa de serveis privats?
  • Què feis comptes fer perquè no perdem el dret a un transport públic de qualitat?

A aquesta reunió, convocada per l'Assemblea de Moviments Socials de Mallorca, hi havien estat convidades totes les eurocandidatures mallorquines. Però ni l'eurocandidata del PP, Rosa Estaràs, ni l'eurocandidata del PSOE, Teresa Riera, malgrat haver-se'n confirmat l'assistència prèviament, no s'hi varen fer presents.

Durant més de dues hores seguides, representants d'una trentena d'entitats i organitzacions socials mallorquines tengueren l'oportunitat d'adreçar una sèrie de preguntes a les eurocandidatures presents a la sala:

  • Per UM, l'eurocandidat Joan Carles Verd
  • Per Esquerra Republicana-Entesa per Mallorca, l'eurocandidat Ramon Quetgles
  • Per Revolta Global-Esquerra Anticapitalista, l'eurocandidat Llorenç Buades
  • Per IU, l'eurocandidat David Abril

NOTA:

  • TV Mallorca enregistrà íntegrament aquesta trobada, que es perllongà durant més de 2 hores seguides i que fou moderada pel periodista Rafel M. Creus.
  • Agustí Baró, de l'entitat “Bandejats”, també en féu una gravació i treballà el muntatge que queda recollit a la web del Fòrum Social de Mallorca.

http://nubulaya.cecili.cat/post/71921 Blog Nubulaya

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS